28 Ağustos 2013 Çarşamba

Sürpriz Nişan Pastası

Nişan Pastaları için genelde bayanlar başvurur bana beylerden çok nadirdir bu konuyu düşünen. Recep beyde o az rastlanan ince düşünen ve heyecanlı beylerden biriydi. Bu seferki fark Meltem hanım'ın durumdan hiçbir şekilde haberinin olmamasıydı. Recep bey Süpriz yapmak istedi son dakikaya kadarda bu süprizini saklamayı başardı tebrik ediyorum :)) Tamamen Beyfendinin ince zevkiyle şekillenmiş bir pastadır bu.Meltem hanım'ın kelebekleri çok sevişinden yola çıkarak hoş çiçeklere yüzüklere, renklerdeki tüm ayrıntılara kadar tek tek belirterek hatta kendi notlarını tutarak bir pasta tasarımını kafasında canlandırmıştı recep bey arada fikirlerimi sordu belliki çok heycanlıydı ve herşey güzel olsun istiyordu. Bende onun bu heyecanına ve süprizine ortak olarak 50 kişilik olarak hazırladım bu pastayı. Bu hoş çifti tebrik ediyor Bir ömür mutlu bir beraberlik diliyorum Ağızlarının tadı hiç bozulmasın inşallah :)(buarada benden pastanın ince detay fotoğraflarınıda istemişti bende mümkün olduğunca detaylarıda çekmeye çalıştım umarım beklentisini karşılayabilmişimdir :))








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder