28 Ağustos 2013 Çarşamba

Alya Nehir'in Minnie Pastası

Yelda Hanım'ın Güzeller güzeli kızı Alya Nehir'in doğumgünü konsepti Minnie Mouse olunca en gösterişlisinden bir pasta istedi kendisi ve ortaya çıkan sonuç bu oldu... ben çok sevdim acaba Yelda hanım'ın da hoşuna gidecekmi derken teslim aldığındaki ifadesi dünyalara bedeldi. O kadar samimi ve içtendiki çok beğendiğini anlatırken ifade ederken o an iyiki bu işi yapıyorum dedim kendimce en önemlisi yüzlerdeki o mutluluğu görüp ortak olabilmek gerisi boş. böyle güzel insalarla çalışmaya devam ettikçe işime olan aşkım da hep sürecek ve bende güzel günlerinize mutluluk katmaya devam edeceğim umarım.Bu arada samimiyeti için Yelda hanım'a da çok teşekkür ediyor minik prenses Alya Nehir'in 1. yaşını kutluyor sağlıkla mutlulukla nice güzel seneler diliyorum...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder