28 Ağustos 2013 Çarşamba

Aşk Sandığı

Bu 14 şubata damgasını vuran sipariş oldu bu sandık :))) Hikayesi ise Şöyle: Daha önce Kız arkadaşına oldukça şık bir pasta yaptıran Ali Karataş bu kezde benden aşk temalı kurabiyeler istedi.Günün 14 şubat olmasından ayrı bir özelliği daha varki geçtiğimiz günlerde 1. yıldönümleri olması.Bu iki özel gün birleşince vede çok romantik bir beyfendi ince düşününce ortaya güzel sonuçlar çıktı. Bana sandık alacağım içine koyabilirmiyiz kurabiyeleri ablacım? dediğinde yaklaşık sığabilecek ölçüleri belirtimiştim hatta getir sandığı ben süslerim demiştim ama ne yalan söyliyim önüme gelen sandığı görünce şok geçirdim. bu kadar büyük olacağını düşünemmiştim napsak ne etsek içine çiçekmi doldursak derken birazda vakitsizlikten ben normal şekilde içine sıraladım verdim ama sonra gördüğüm fotoğraflarda Ali gerçekten bir şahasere dönüştürmüş bu sandığı insan kıyıpta bozamaz bu görüntüyü sanırım onlarda bozmayacaklar içinden birkaç tane almakla yetinmişler. Bu güzel çifte Mutluluklar diliyorum. Sevgilisi olmayan Tüm bekar bayanlarada Ali gibi Romantik bir sevgili diliyorum(bu zmanda pek kalmadı yanılıyormuyum :))))













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder