5 Mart 2012 Pazartesi

Selin hanım'ın doğumgünü için erkek arkadaşı Can bey'in bana telefon edip Denizli dışındayım ama kız arkadaşıma pasta göndermek istiyorum yapabilirmisiniz  demesiyle başlayan heyecanlı bir süreç yaşadık 3gün! Selin hanım'ın durumdan hiç bir şekilde haberi yoktu. pastayı hazırlayıp bir ilk yaparak gidip kendim teslim ettim kapıyı açıpda beni pastayla görünce yüzündeki ifadeyi hala unutamıyorum. birde facebooktaki sayfamdan beni daha önce takip ettiği için siz o musunuz nerden bulmuşki(kasıt burada can bey) demesi çok hoştu doğrusu demekki iyi bir şeyler yapıyorum ve insanlar beni tanıyorlar artık bu alınabilecek en güzel karşılık benim için!bu hoş anıyı yaşattığı için burada can beye teşekkür etmek lazım! Bu şirin uğur böceği hayatlarına yeni bir boyut katar ve hep uğur getirir umarım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder