5 Mart 2012 Pazartesi





Küçük cadım, güzel prensesim, aşkım, herşeyim 4 yaşını doldurdu 11 Ekimde! her zaman ortalıkta ben Ayşen'in Pasta Dünyasının yardımcısıyım diye dolaşan hanfendi kendi pastasına karar vermese ayıp olurdu zaten :) Anne hello kitty istiyorumla başlayan süreç hergün yeni bir şekil aldı: kurdelesi mavi olsun, hem beyaz hem pembe olsun, yüksek çok büyük olsun, üstünde bitane büyük 2 küçük hello kitty olsun, çiçekler olsun, 4 yaşındayım 4 olsun vs. vs. uzadııı gitti. çok yoruldum bittim tükendim derkeeeeennnn doğumgünü geldi çattı! Kutlama için Fahri Akçakocaanaokuluna giden kızımın sınıfında aldık soluğu. çocukların gözlerinde ki o hayranlık kelimelerle ifade edilemez. üzerindeki çiçekleri gerçek sanıp koklayanlar, kurabiyeleri yemeye kıyamayıp saklayanlar o masumiyet hiçbirşeye değişilemez. tüm yorgunluğum bir anda geçti diyebilirim :) ve günlerimi alan o koşuşturma sonucunda 50 kişilik pastanın bir anda talan edilip bitmesi nası yani ne zaman  biz bunu yaşadıkmı dememe neden oldu :) çok güzeldi herşey. müşteriside bizden olunca sağolsun küçük kusurlarımı görmezden geldi :)
Allahım seni bana, bize bağışlasın güzel yavrum sen herşeyin en iyisine lazıksın. 24 saat birbirimize söylediğimiz gibi Seni seviyorum bebeğim nice sağlıklı yaşlara!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder