12 Haziran 2012 Salı

Kuzey Efe'nin 1.yaş günü 2.pastası

İlkini çift kat mavi beyaz tasarladığımız Kuzey Efe'nin pastalarından 2.si ise daha çocuksu bir klasik olan Mickey temalı idi.İçeriğinde bu kez beyaz çikolata kreması kullanıldı. umarım ilkinin lezzeti kadar bunuda beğenip afiyetle yerler. Tekrar Doğum günün kutlu olsun Kuzey Efe :))

bu iki pasta sonunda annesi Ayşegül hanımdan aldığım tüm yorumlar beni çok mutlu etti. tüm yorgunluğum gitti. kendisinin face'de yazmış olduğu yorumları aynen aktarıyorum :
''Hayatımızda yediğimiz en güzel pastaydı. Oğlumun doğum günüydü ama bana yaradı. Pastadan kırıntı bile kalmadı düşünün o kadar enfes bir tadı vardı. Ayşen ablacım ellerine sağlık emeğine sağlık. Senin sayende oğlum ilk yaşına şahane bir tatl...a girdi. Bundan sonra pasta ve kurabiyelerinin müdavimleriyiz. Bu arada pastayı da geçtim güler yüzün içtenliğin zaten çok büyük bir güven veriyor ben inanıyorum denizlinin pasta kraliçesi olucaksın:)Herşey için çok teşekür ederim''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder